Старт нової виборчої кампанії в Україні супроводжується масованим вкиданням в інформаційне поле даних соціологічних досліджень. Про це заявив політичний експерт директор Центру політичного маркетингу Василь Стоякін. Але, на його думку, більшість соцдосліджень необ’єктивні, бо підтримуються фінансово-промисловими групами — тими, які фінансують ті чи інші партії. Даними опитувань просто маніпулюють. При цьому вочевидь грубо занижуються рейтинги КПУ.
«За нашим даними, комуністи мають нині майже п’ять відсотків народної підтримки, з тенденцією до зростання цієї цифри. Думки експертів сходяться в тому, що після відмови Партії регіонів від участі у виборах КПУ одержить ще й частину електорату «регіоналів». А ось падіння рейтингу партії Ляшка, дедалі очевидніше, намагаються пом’якшити. Однак воно збігається із
...
Читать дальше »