Президентська кампанія має двох фаворитів – це Юлія Тимошенко та Петро Порошенко. Однак ця президентська кампанія є нестандартною та вимагає нестандартних рішень із застосуванням нестандартних стратегій. Про це 23 квітня, в прямому ефірі програми громадського мовлення Львівського прес-клубу – «Прес-клуб-ГІТ» розповів політолог Геннадій Шипунов.
«Фаворити кампанії грають на одному електоральному полі. Це і змушує їх вдаватись до нестандартних кроків. Таким кроком є, наприклад, поїздки Тимошенко на Схід країни як спроба освоєння нових електоральних зон, щоб залучити дезорієнтованих виборців Партії регіонів», – зазначив політолог.
Він додав, що в інформаційному просторі культивується образ Порошенка як безальтернативного кандидата та, фактично, переможця виборів.
За словами Геннадія Шипунова, впевненість у перемозі Порошенку дає соціологія.
Однак експерт прогнозує, що на кінець виборчої компанії можуть бути інші результати ніж нині дає соціологія.
Геннадій Шипунов не виключає, що у цю гонку двох може втрутитись і третій кандидат.
«Це буде та людина, яка зможе об’єднати дезорієнтований електорат Сходу. Прорив може зробити Петро Симоненко. Є приклади парламентських кампанії, коли КПУ збільшувала кількість своїх прихильників вдвічі. Ця виборча кампанія будуватиметься на емоційному дискурсі», – зазначив політолог.
За матеріалами GalInfo
|