Старт нової виборчої кампанії в Україні супроводжується масованим вкиданням в інформаційне поле даних соціологічних досліджень. Про це заявив політичний експерт директор Центру політичного маркетингу Василь Стоякін. Але, на його думку, більшість соцдосліджень необ’єктивні, бо підтримуються фінансово-промисловими групами — тими, які фінансують ті чи інші партії. Даними опитувань просто маніпулюють. При цьому вочевидь грубо занижуються рейтинги КПУ.
«За нашим даними, комуністи мають нині майже п’ять відсотків народної підтримки, з тенденцією до зростання цієї цифри. Думки експертів сходяться в тому, що після відмови Партії регіонів від участі у виборах КПУ одержить ще й частину електорату «регіоналів». А ось падіння рейтингу партії Ляшка, дедалі очевидніше, намагаються пом’якшити. Однак воно збігається із загальною тенденцією в громадській думці. Дедалі зростає кількість українців, які виступають за негайне припинення воєнних дій. Чим більше таких виборців хочуть миру, тем менше балів набирають партії війни», — повідомив Стоякін.
Як і раніше, дуже вагомим залишається й негатив щодо самих виборів, відзначає експерт. «А після публікації списків партій, у яких виявляться здебільшого старі обличчя, буде очевидно, що ніякого оновлення Ради не буде. Щоправда, там з’являться польові командири й представники журналістської тусовки, але їх присутність навряд чи вплине на якість законів і на продуктивність парламенту. Погоди вони там точно не зроблять», — підсумував директор Центру політичного
маркетингу.
http://www.komunist.com.ua/
|